سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود پاورپوینت بن سای آمیزه ای از هنر و باغبانی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:50 عصر)
بن سای مجموعه ای از باغبانی و هنر است که به واسطه آن گیاه با یک تغییر شکل تحمیل شده به یک مجسمه زنده تبدیل می شود هنرمند با استفاده از مفاد زیبایی، وهمی از طبیعت را در غالب شکل مینیاتوری پدید میآورد بنسای یک آرایش غیرطبیعی نیست بلکه در قالب یک تغییر شکل ساده، طبیعت اصلی را ذهن آدمی تداعی میکند
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 8343 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود پاورپوینت بن سای آمیزه ای از هنر و باغبانی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

مقدمه:

بن سای مجموعه ای از باغبانی و هنر است که به واسطه آن گیاه با یک تغییر شکل تحمیل شده به یک مجسمه زنده تبدیل می شود. هنرمند با استفاده از مفاد زیبایی، وهمی از طبیعت را در غالب شکل مینیاتوری پدید میآورد. بنسای یک آرایش غیرطبیعی نیست بلکه در قالب یک تغییر شکل ساده، طبیعت اصلی را ذهن آدمی تداعی میکند.

بن سای در اصل واژهای ژاپنی و به معنی کاشت گیاهان در گلدانهای کم عمق است . به این ترتیب که گیاه در گلدانهایی کم عمق با خاک کم و در شرایط محدود کننده از نظر رشد قرار میگیرد و با آرایش زیبا وتربیت صحیح به درختی مسن ولی کوچک تبدیل می شود. برای تحقق این هدف تمام قسمتهای گیاه اعم از ریشه ها، تنه، شاخه ها، میوه ها و گلها حایز اهمیت هستند.

Bonsai واژه‌ای ژاپنی است و به گیاهانی گفته می‌شود که با وجود داشتن اندازه‌ی بزرگ در طبیعت، برای نگهداری در محیط کوچک سازش یافته‌اند. این کلمه از دو واژه‌ی Bon به معنی سینی یا گلدان کوچک و Sai به معنی درخت یا گیاه تشکیل شده است.

هنر پرورش بن سای هزاران سال پیش در چین رونق پیدا کرد. چینی‌ها احترام خاصی برای آن قائل هستند. نگاره‌های بسیاری از این هنر در کتیبه‌های باستانی چین وجود دارد. وجود بن سای و طبیعت در خانه از نظر مکتب بودائیسم، مفاهیم خاصی هم دارد. کم کم این هنر از چین به ژاپن رسید. ژاپنی‌های خلاق به توسعه و تکمیل آن پرداختند. هم اکنون چین و ژاپن از مهمترین صادر کنندگان بن سای هستند.

معیارهای انتخاب گونه گیاهی مناسب

برای انتخاب گونه‌ی مناسب باید علاوه بر زیبایی گیاه، موارد دیگری را هم در نظر گرفت. میزان تابش مسقیم آفتاب، شدت نور و دمای محل نگهداری در انتخاب گونه تعیین کننده هستند.

بسته به اینکه محل نگهداری فضای بسته (اتاق) است یا فضای آزاد، گونه‌ی گیاه باید تفاوت داشته باشد. البته در فضای بسته هم در صورت وجود تابش مستقیم یا استفاده از لامپ‌های فلورسنت، می‌توان از گونه‌های فضای آزاد با رعایت برخی شرایط استفاده نمود.

گیاهان سایه پسند مثل فیکوس‌ها برای اتاق‌های کم نور و درختانی مثل نارون، انار و زیتون برای اتاق‌هایی که روزانه چند ساعتی از تابش خورشید بهره‌مند می‌شوند، مناسب هستند.

درختان زیبایی چون انواع افرا، بلوط، آزاد، ممرز و انواع سوزنی برگ‌ها برای بن سای فضای آزاد بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بن سای‌های همیشه سبز، خزان‌دار، مثمر و غیر مثمر

زیباترین بن سای‌ها معمولاً گونه های خزان دار هستند. این گیاهان در فضای باز به راحتی رشد می‌کنند و در برابر تغییرات فصول عکس العمل نشان می‌دهند. مشاهده‌ی گونه‌های خزان دار و تغییر رنگ برگ‌ها در پاییز و زمستان و جوانه زنی مجدد آنها در بهار بسیار مورد توجه علاقمندان است. از جمله گونه‌های خزان دار می‌توان چنار، ممرز، بلوط، افرا و ... را نام برد.

سوزنی برگ‌ها، سیتروس‌ها، فیکوس‌ها و ... از جمله بن‌سای‌های همیشه سبز هستند. جذابیت این گونه‌ها به سبز بودن آنها در پاییز و زمستان بر می‌گردد. بیشتر گونه‌های فضای بسته همیشه سبز هستند.

نگهداری از بن سای‌های غیر مثمر مانند: فیکوس، برگ نو، افرا، راش و ... قدری راحت‌تر است. پرورش گونه‌های مثمر مثل سیب، انار، به، خاس و ... در صورتی که از آنها میوه بخواهیم قدری دشوار است. در این موارد میزان، نوع و زمان تغذیه‌ی مصنوعی بسیار مورد اهمیت است.

 

پاورپوینت 27 اسلاید

 





دانلود پاورپوینت پانکراس وکیسه صفرا (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:50 عصر)
پانکراس عضوی است در پشت پریتوئن به طول 20 12 سانتیمتر و وزن 120 70 گرم سر آن در اری در خلف معده به قسمت ناف طحال امتداد دارد دارای دو بخش درون ریز و برون ریز است مجرای پانکراس ترشحات بخش درون ریز را در آمپول واتر دئودنوم تخلیه می کند
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6994 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت پانکراس وکیسه صفرا

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

پانکراس

عضوی است در پشت پریتوئن به طول 20 -12 سانتیمتر

و وزن 120 - 70 گرم سر آن در اری در خلف معده به قسمت ناف طحال امتداد دارد . دارای دو بخش درون ریز و برون ریز است.

مجرای پانکراس ترشحات بخش درون ریز را در آمپول واتر دئودنوم تخلیه می کند .

دور آمپول واتر اسفنگتر اودی قرار گرفته است که سرعت ورود ترشحات پانکراس و کیسه صفرا را به داخل دئودنوم کنترل می کند . آنزیمهای گوارشی با محتویات پروتئنی زیاد و مایع سرشار از الکترولیتها ، ترشحات بخش درون ریز را تشکیل می دهد .
سکرتین محرک اصلی ترشح بیکربنات و هورمون کوله سیتوکنین پانکروزیمین ، محرک اصلی ترشح آنزیمهای گوارشی از پانکراس است.

?حجم ترشحات d/cc 2500-1500 و آمیلاز برای هضم کربوهیدرات ، تریپسین برای هضم پروتئینها ، لیپاز برای هضم چربیها است .
پانکراتیت( التهاب پانکراس )

دو نوع حاد ومزمن دارد .

پانکراتیت حاد

شایعترین علل عبارتند از :

1- سنگ صفراوی 40% مهمترین علت

2- مصرف الکل طولانی مدت 35%

3 - داروها

4 - عفونتهای ویروسی

5 - تروما (شکم)

در پانکراتیت حاد اپیتلیوم مجاری پانکراس آسیب می بیند و باعث نشت آنزیمهای پانکراس به خصوص تریپسین در بافت بینابینی شده وایجاد التهاب ونکروز می شود / پدیده خود هضمی atodigestion

 

پاورپوینت 30 اسلاید

 





پاورپوینت کسب و کار اینترنتی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:49 عصر)
کسب و کار اینترنتی مفاهیم اولیه کسب و کار اصول چهار گانه کسب وکار پنج مهارت کسب و کار آینده ساز کسب و کار اینترنتی چیست مزایای انتخاب کسب و کار اینترنتی موانع کسب وکارهای اینترنتی عوامل اساسی موفقیت در کسب و کار های اینترنتی دلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی مسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی معیارهای مناسب بودن ایده ها انواع فرصت
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 417 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 154
پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

فروشنده فایل

کد کاربری 7760

کسب و کار اینترنتی
مفاهیم اولیه کسب و کار
اصول چهار گانه کسب وکار
پنج مهارت کسب و کار آینده ساز
کسب و کار اینترنتی چیست
مزایای انتخاب کسب و کار اینترنتی
موانع کسب وکارهای اینترنتی
عوامل اساسی موفقیت در کسب و کار های اینترنتی
دلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی
مسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
معیارهای مناسب بودن ایده ها
انواع فرصت های کسب و کار
طرح توجیهی برای کسب و کار اینترنتی
توسعه طرح کسب وکار اینترنتی
دسته بندی پایه انواع کسب و کارهای اینترنتی
بازار مجازی
تبلیغات مبتنی بر کلمه جستجو
تبلیغات زمینه ای
بازاریابی رفتاری
تبلیغات محتوا محور
بازاریابی انگیزشی
ایمیل مارکتینگ
ارتقای سایت در موتورهای جست و جو
مزایای ارتقای سایت در موتورهای جست و جو
و.....

 





دانلود پاورپوینت پژوهش دانسیته مترهای هسته ای (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:49 عصر)
امروزه درتکنولوژی جدید کنترل کیفیت محصولات تولیدی در زمره مهمترین مسائل تولید قرار گرفته استبطوریکه کنترل اتوماتیک اینچنین محصولات علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه هایجاری میگردد عامل مهمی در بالارفتن کیفیت محصول نیز میشود بنا براین با پیشرفت علوم قسمتی از تجهیزات کنترل کیفیت که در صنعت به کار گرفته شده اند از خواص مواد رادیواکتیو استفاده میکنند وس
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 8877 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
دانلود پاورپوینت پژوهش دانسیته مترهای هسته ای

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

دانسیته مترهای هسته ای
(Nucleonic Density Meters)

 

مقدمه:

 

امروزه درتکنولوژی جدید کنترل کیفیت محصولات تولیدی در زمره مهمترین مسائل تولید قرار گرفته است.بطوریکه کنترل اتوماتیک اینچنین محصولات علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه هایجاری میگردد عامل مهمی در بالارفتن کیفیت محصول نیز میشود. بنا براین با پیشرفت علوم قسمتی از تجهیزات کنترل کیفیت که در صنعت به کار گرفته شده اند از خواص مواد رادیواکتیو استفاده میکنند.

 

وسائلی که جهت اندازه گیری کمیتها (مانند ضخامت دانسیته وسطح)با خواص کم نظیر مواد رادیواکتیو مورد استفتاده قرار میگیرند به کمیت سنجهای هسته ای معروف میباشند.

 

این تجهیزات با استفاده از چشمه های ساطع کننده پرتو های گاما ،ایکس ،بتا ونوترون کارکرده و از خواص رفتاری آنها بهره می برند از مزایا عمده این روش از کمیت سنجی نسبت به روشهای دیگر میتوان به نکات زیر اشاره کرد.

 

•1- کنترل پرسه هائی با درجه حرارت بسیار زیاد

 

2- کنترل پرسه هائی با فرآیندهای شمیمیایی خطرناک و زیان آور(برای اپراتور )

 

3- کنترل پروسه هائی با فرآیند تولید بالا

 

4- کنترل محیطهای غیر قابل دسترس و بسته

 

5- اندازه گیریهای دقیق و حساس

 

6- کنترل موادی که در ارتباط مستقیم باعث پوسیدگی و خرابی تجهیزات می گردند

 

انواع کمیت سنجها

 

کمیت سنجها بطور کلی به دو شکل ثابت و قابل حرکت مورد استفاده قرار می گیرند امّا هر دو نوع این وسائل بر حسب واکنش و نسبت به موقعیت قرارگرفتن چشمه و دژکتورشان به سه نوع زیر تقسیم میگردند.

 

کمیت سنجها با خاصیت انتقالی پرتو(Transmission gauge)

 

کمیت سنجها با خاصیت پس پراکنی پرتو(Backscatter gauge)

 

کمیت سنج های واکنشی ((Reactive gauges

 

1- کمیت سنجها با خاصیت انتقالی پرتو((Transmission gauge
در این نوع کمیت سنجها چشمه پرتو زا در یک طرف و دتکتور آن در طرف مقابل قرار داشته بطوری که جسم مورد اندازه گیری در بین این دو قرارمی گیرد.
لذا پرتو ساطع شده از چشمه پرتو زا بعد از عبور از جسم مورد اندازه گیری تضعیف شده سپس به آشکار ساز می رسد شکلهای زیر چگونگی عملکرد کمیت سنجهای انتقالی را نشان می دهد .
 
پاورپوینت38 اسلاید

 

 

 





پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:49 عصر)
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت منابع انسانی ، مدیریت منابع انسانی پیشرفته، مدیریت استراتژیک منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 9271 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت منابع انسانی - مدیریت منابع انسانی پیشرفته- مدیریت استراتژیک منابع انسانی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی " در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) د درسهای مدیریت منابع انسانی - مدیریت منابع انسانی پیشرفته- مدیریت استراتژیک منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مباحث اصلی فرایند

ویژگی های فرایند

مکاتب توسعه استراتژی

مکتب ترکیبی

سطوح تصمیم گیری استراتژیک

گزینه ها و انتخاب های استراتژیک

توسعه استراتژی منابع انسانی

روش شناسایی تدوین استراتژی منابع انسانی

رویکردهای خاص توسعه استراتژی

رویکردها

دستیابی به یکپارچگی

یکپارچگی فرهنگی

هماهنگی با استراتژی کسب و کار

ایجاد هماهنگی عمودی ) یکپارچه سازی استراتژی منابع انسانی(

دستیابی یکپارچگی افقی

فرآیند یکپارچه شدن

مدیریت عملکرد بعنوان عاملی یکپارچه کننده

بهره گیری از شایستگی ها بعنوان عامل یکپارچگی

پیوند دادن روش های منابع انسانی به یگدیگر

طراحی استراتژی

بازنگری استراتژیکی منابع انسانی

مسائل و موضوعات استراتژیک برخاسته از بازنگری استراتژیک

استراتژی آینده

موانع اجرای استراتژی منابع انسانی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 





<   <<   11   12   13   14   15   >>   >