سفارش تبلیغ
صبا ویژن


تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:48 عصر)
دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی در حجم 34 صفحه با فرمت ورد ویژه ارائه به عنوان تحقیق رشته حقوق
دسته بندی حقوق
فرمت فایل docx
حجم فایل 280 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی

دسته: حقوق

فرمت: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 34 صفحه

این فایل شامل تحقیق جامع و کاملی با عنوان " بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی " می باشد که در حجم 34 صفحه با فرمت word تهیه شده است که میتواند به عنوان کار تحقیقی رشته حقوق مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تاریخچه مختصر

بیمه حمل ونقل دریایی

بیمه‌ نامه دریائی: Marine Insurance Policy

خساراتی که در بیمه نامه دریائی تحت پوشش قرار می گیرد

فرانشیز

خسارت خاص

خسارات خاصی که در مورد کشتیها مد نظر قرار می گیرد

خسارت عمومی

خسارت کلی بیمه

از بین رفتن فرضی

ازبین رفتن کامل فرضی

شناخته نشدن محموله

F.P.A

خساراتی‌ که‌ در بیمه‌نامه‌ اف‌.پی‌.ا. مورد تعهد بیمه‌گر است‌

خسارات‌ خارج‌ از تعهد بیمه‌گر در بیمه‌نامه‌ اف‌.پی‌.ا.

بیمه‌نامه‌های‌ باربری‌ با شرایط دبلیو.ا. (.W.A)

بیمه کشتی

جزئیات پوشش های بیمه کشتی

استثنائات:

زیان همگانی و هزینه نجات

خسارت همگانی جنرال اورج

مصادیق خسارت همگانی

هزینه بازدید زیرکشتی

غرامت فوت و نقص عضو

نرخ‌ بیمه‌نامه‌های‌ باربری‌ در شرایط سه‌ گانه‌

اعتبار پوشش‌ بیمه‌ای‌

پوشش‌ خطر جنگ‌

خطرات‌ تحت‌ پوشش‌ شرایط جنگ

استثنائات‌

نرخ‌ پوشش‌ جنگ‌

نتیجه گیری

منابع

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 





گزارش کارآموزی اجرای پروژه مسکونی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:48 عصر)
گزارش کارآموزی اجرای پروژه مسکونی
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 3212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
گزارش کارآموزی اجرای پروژه مسکونی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

فهرست مطالب

پی کنی

پی سازی و هدف آن

آماده سازی پی

پی سازی در ساختمانهای فلزی

پی های سراسری یا گسترده

آرماتوربندی شبکه فونداسیون

شمع کوبی

بتن

موادتشکیل دهنده بتن

ساخت بتن

حمل بتن

بتن ریزی

انواع بتن

ویبره کردن بتن

آرماتوربندی ستونها

قالب بندی ستونها

بلوک

پله های بتن مسلح

دالها

دیوارها

ستون

اجرای پله

آجر چینی

نعل درگاه

سقف کاذب

تاسیسات

مقدمه :

اولین باری که انسان از نعمت سر پناه بر خوردار گشت فرو رفتن خشکی در آب و پناهنده شدن انسان و حیوان به غارها و ار تفاعات بوده است با پیدایش فصل خشکی انسان مجدداً رو به خشکی آورد که در این تاریخ یعنی تقریباً هزار سال قبل از میلاد مسیح اولین خانه های مسکونی در ایران مشاهده شد که از شاخه برگ در ختان بوجود می آمد پس از مدتی سر پنا ههااز خشت های گلی و پوشش شاخ و بر گ در ختان ساخته می شد حدود 3000 سال قبل از میلا د با مهاجرت آریائیها به ایران مسکن به صورت خشت و یا آجربا پوشش سفالی بود یا تسلط هخامنشیان در شهرهای یونانی معماری سنگی جای خود را باز کرد در قرن هفدهم ساختمان های موزه با استفاده از آرموتورهای طولی و قطری بجای سنگهای یکپارچه به هم اتصال یافتند و بین ستون ها با قطعات کوچکتر پوشانه شده وبه کمک همین آرماتور ها در قرن هیجدهم دان ولیت فاصله ی بین ستونها ی کلیسا را با قطعات سنگ پوشانده است لذا در معماری سنگی فلز نقش بزرگی را ایفا نمود با رواج واستفاده بتن و فلزبا هم مهم تر شدزیرا بتن در مقابله با سنگ کمتر تاب کشش را دارد بعلاوه قرا ردادن فلز در داخل بتن خیلی آسان تر از قرار دادن آن در سنگ است اما امروزه چون همانند گذشته نیاز اولیه هر انسانی مسکن می باشد و به علت تراکم بیش از حد شهرها از جمعیت ونیز روی آوردن صنعت ساختمان سازی به مرتفع ساختن واحد های مسکونی و اداری و همچنین به منظور تامین نیازهای کشاورزی چه از لحاظ راههای ارتباطی و چه از نظر کانالهای آ برسانی مصرف بتن در قسمت ذکر شده بخــــــــــــصـــــــــوص در صـــــــنـــــعــــــت ساخـــــتمان سازی بسیار زیاد و هر روز بیــشتر می شود.

شمع بندی چوبی :

شمع چوبی عبارت است از تیر گرد یا چهار تراشی که از بالا بر الواری متکی است که خود بر بدنه گود( یا دیوار ساختمان مجاور) تکیه دارد و از پایین در زمین کف گود، با زاویه ای حدود 45 درجه، استوار گشته است. الوار های متکی بر بدنه، ممکن است به صورت عمودی یا افقی بر دیواره ی گود ( یا دیوار ساختمان مجاور) قرار گیرند و برای تقسیم بهتر فشار، بین شمع و الوارها، چهار تراش افقی قرار می گیرند. برای جلوگیری از فرو رفتن شمع در زمین( به خاطر سطح مقطع نسبتا کم آن و فشار زیاد از بالا) به پایه آن را بر مصالح مقاومی مانند آجر یا بلوک های سیمانی قرار می دهند.

پی کنی :‌

پی کنی جهت ایجاد فنداسیون ( پی ، شالوده ، فونیزه ) در داخل زمین ایجاد می شود

پی کنی به توجه به نقشه های اجرایی و ابعاد پی ها و با در نظر گرفتن قالبها می باشد . مثلاً اگر قالب پی آجری به ضخامت سانتی متر باشد چنانچه مربعی به ضلع 150 سانتی متر باشد اگر از هر طرف 15 سانتی متر جهت قالب بندی در نظر بگیریم ، بایستی ابعاد 180در 180 سانتی متر حفاری گردد .

پی سازی :

نقش پی در ساختمان تحمل بارهای وارده از ساختمان و انتقال آن به زمین زیر آن است . بنابراین پی ساختمان بایستی دو خصوصیت زیر را دارا باشد .

1- جنس پی و نوع آن و ابعاد آن بایستی طوری باشد که خود بتواند بارهای وارده را با اطمینان کامل تحمل نماید .

2- ابعاد پی به ویژه طول و عرض آن باید به گونه ای باشد که بتواند با ایمنی کافی بار وارده را با توجه به مقاومت خاک به زمین انتقال دهد . بر حسب نوع ساختمان و خاک محل و موارد دیگر ، پی ساختمان را به صورت غیر مسطح و مسطح می توان ساخت .

پی های غیر مسلح :

این نوع پی ها معمولاً برای ساختمان های با مصالح بنایی ( دیوار باربر ) کاربرد دارد، از نقطه نظر مصالح به کار رفته انواع و اقسام مختلف دارد .

شفته ریزی : شفته مخلوطی است از خاک محل ، شن و ماسه ، آهک و آب

پی های مسلح :‌

پی های بتن مسطح برای تحمل بار دیوارها و ستون های بتنی به طور کلی برای انواع ساختمان ها کاربرد دارد و بسته به وزن طبقات ( تعداد طبقات ) و موقعیت آن در روی زمین و همچنین جنس و مقاومت خاک از یکی از انواع متداول فنداسیون های بتن مسطح می توان استفاده نمود .

نحوه عمل فن ها از این قرار است :

بار وارد بر آن را در روی یک سطح نسبتاً بزرگ خاک توزیع می نماید و در نتیجه شدت تنش وارده ( نیرو بر واحد سطح ) را کامل داده ،‌ تا خاک بتواند در کمال اطمینان وزن وارده را تحمل نماید . به عنوان مثال اگر مقاومت مجاز 2 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب باشد و ستونی با مقطع 20*20 وزن 40 تن را بخواهد تحمل نماید تنش وارد بر ستون 100 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب فرو می رود که اگر بخواهیم ستون را مستقیماً در روی زمین قرار دهیم و خاک تحمل نکرده و ستون در زمین فرو می رود بنابراین بار 40 تن را باید بر روح سطح بزرگتری که همان سطح پی است را توزع نمود تا تنش وارده به خاک از مقاومت پی مجاز آن کمتر شود و زمین بتواند آنها را تحمل نماید .

انواع فنداسیون های گسترده بتن مسلح :‌

 





دیوارهای عایق حرارتی وصوتی(کناف) (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:47 عصر)
دیوارهای عایق حرارتی وصوتی(کناف) ورود تکنولوزی جدیدواصولانوآوری چون همواره با سنت شکنی توام است همیشه یکی از مسائل بحث انگیز در کشورهای در حال توسعه بوده است سنت ها ریشه در اعماق وجود مردمان داردوهمیشه نوآوری با مقاومت ذاتی روبه رو می شود چرا که آن ره سبب تخریب پیشینه فرهنگی خود تصور می کنندومغایربازیر ساخت های فرهنگی خود می دانند
دسته بندی معماری
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
دیوارهای عایق حرارتی وصوتی(کناف)

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

پیش گفتار:

ورود تکنولوزی جدیدواصولانوآوری چون همواره با سنت شکنی توام است همیشه یکی از مسائل بحث انگیز در کشورهای در حال توسعه بوده است. سنت ها ریشه در اعماق وجود مردمان داردوهمیشه نوآوری با مقاومت ذاتی روبه رو می شود چرا که آن ره سبب تخریب پیشینه فرهنگی خود تصور می کنندومغایربازیر ساخت های فرهنگی خود می دانند.

هدف ساختمان سازی باید تامین زیبایی پایداری و آسایش باشد.

چون پیروی کامل از ترکیب فضاهای معماری سنتی به سبب تحولات جدید در صنعت ساختمان مانند تراکم زیاد ورشد عمودی آنِِ در شهرها،دیگر امکان پذیر نیست،لذا با پافشاری بر کاربرد مصالح سنتی ومقاومت در برابر نوآوری در این زمینه تنها تعصب خشک به شمار می آید.عقل ومنطق حکم می کند که نوآوری و تکنولوژی را در خدمت احیای فرهنگ اصیل به کار گیریم و به جای هدر دادن فضاهاوپافشاری برروش های سنت یا تقلید بدون دلیل از روش ها بیگانه و تخریب فرهنگ ملی،سعی کنیم از هر مصالحی با توجه به کاربری،هزینه،سرعت اجراورعایت سایر مشخصات فنی به موقع و به نحو احسن استفاده بریم.

تاریخچه ی پیدایش تیغه های غیره باربر:

تا قبل از قرن نوزدهم،ساختمان های بلند محد.د به معابر،مساجد،اهرام،قلعه هاوبرج ها بود که ارتفاعشان از سی متر تجاوز نمی کرد. مصالح به کار رفته در این گونه بناها اغلب آجروخشت وسنگ وساروج بود.سقف ها را بیشترقوس وطاق تشکیل مئ داد به قسمئ که مصالح تحت تنش فشاری قرار گیرند تا کششی.در مواردی هم که ناگذیر سقف صافی ایجاد می شود از الوارهای چوبی در دهانه های کوچک استفاده می کردند .در سال 1855 ،پس از انکه هنری بسمر انگلیسی نخستین روش تولید فولاد در حجم زیاد را ارائه کرد، کم کم فولاد به عنوان یکی از مستحکم ترین مصالح ساختمانی پدیدار شد و به موازات ظهور فولاد در سال های 1890 به بعد ،بتون به عنوان یکی از مصالح سازه ای رواج یافت.

انگاه به پیدایش انقلاب صنعتی که با رشد سریع جمعیت و شهر نشینی همراه شد ،مرحله ی گذر از دیوار بار بر (خارجی و داخلی)به اسکلت بنا پیش امد و همراه با رشد عمودی ساختمان ها ،سازه های بلند و اسمان خراش ها ظاهر شدند.

تعریف و تقسیم بندی تیغه ها:

 





دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلت (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:47 عصر)
دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو به همراه عکسهای مربوط به طبیعت معماری و فایل صوتی
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 11229 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89
دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو به همراه عکسهای مربوط به طبیعت معماری و فایل صوتی

توضیحات مربوط به فایل پاورپوینت

72 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش

•زندگینامه

•فنلاند

•شخصیت خصوصصی

•ویژگیهای معماری

•تحلیل آثار •نمونه های دیگر

زندگینامه

 

در سال1898 در دهکده کورتان از توابع شهر جیاسکیلا در غرب فنلاند متولد شد.او بزرگترین فرزند خانواده اش بود. پدرش نقشه بردار و مادرش منشی دفتر پستی بود.وقتی پنج ساله بود خانواده او به شهر جیاسکیلا که از شهرهای اصلی ودر زمره مراکز فرهنگی این کشور است و امروزه نیز به دلیل سنت قوی تعلیم وتربیت به آتن فنلاند معروف است مهاجرت کردنددر آنجا محیط اطرافش تفاوت بسیاری با زادگاهش داشت زمین صاف به ارتفاعات که توسط دریاچه ها احاطه شده بودند تغییر یافته بود جاده های روستایی تبدیل به خیابانهای شبکه ای شهری شده بود شلوغی و ازدحام شهر جایگزین صدای احشام در روستا شده بود.

در سال 1916 برای ادامه تحصیل در رشته معماری به هلسینکی رفت و در دانشگاه پلی تکنیک مشغول تحصیل شد. ولی تحصیلات او به دلیل جنگ داخلی فنلاند متوقف ماند جنگی که نهایتا در سال 1918 به جدایی فنلاند از روسیه انجامید.

 

در 1921 با مدرک معماری فارغ التحصیل شد و بعد از یک سال خدمت وظیفه دفتر شخصی اش را در سال 1923 در جیاسکیلا افتتاح کرد. یک سال بعدبا دستیارش "آینو مارسیو"ازدواج کرد. آینو فردی متعادل و آرام بود و ایده های بلند پروازانه آلتو را کنترل می کرد. همچنین او مسئول طراحی داخلی ساختمانهایی بود که آلتو طراحی می کرد. آینو در سال 1949 پس از یک زندگی کوتاه در گذشت.

در 1927 در مسابقه طراحی ساختمان شرکت تعاونی کشاورزی در جنوب غرب فنلاند برنده شد و همراه خانواده اش به تورکو محاجرت کرد.تورکو دارای پیشینه قدیمی و ارتباطات خوبی با دیگر بخشهای اروپا بود و تاثیر بسیاری در آلتو گذاشت.

در 1929 آلتوطراحی نمایشگاه هفتصدمین سال جشن سالیانه تورکو را قبول کرد که یکی از اتفاقات مهم در شکل گیری معماری مدرن فنلاند بود. همچنین طراحی مرکز آسایشگاه مسلولین در پای مییو در سال 1932 از کارهای بزرگ او و موثر در معماری اروپا بود. احاطه طبیعت بر مصنوع به عنوان نقطه شروع طراحی تبدیل به امضای کارهای آلتو شده بود.

----------------------

توضیحات مربوط به فایل Word

17 صفحه Word قابل ویرایش

فهرست

 

زندگی نامه ........................................ 3

 

فنلاند ...............................................5

 

شخصیت خصوصی.................................7

 

خصوصیات معماری آلتو .......................... 8

 

تحلیل آثار ......................................... 12

 

 

 

 

 

 

 





<   <<   11   12   13   14   15   >>   >